Poskytnutí informace k žádost doručené dne 11.08.2023, bod 1) - zrušení rozhodnutí o odmítnutí na základě odvolání v autoremeduře

27. 9. 2023 Autor: Vladimír Kučera

Domov pro osoby se zdravotním postižením v lokalitě Hradec Králové Roudnička, ul. K Polabinám

Krajský úřad Královéhradeckého kraje

VÁŠ DOPIS ZN.:
ZE DNE:
NAŠE ZNAČKA (sp. zn.): KUKHK-IZ-73/MSZ/2023

VYŘIZUJE: Mgr. Vladimír Kučera
ODBOR: majetkosprávní a krajský živnostenský úřad
ODDĚLENÍ: stížností a dozoru obcí
MOBIL: 722 979 085
E-MAIL: vkucera@kr-kralovehradecky.cz

DATUM: 26.09.2023

Počet listů: 2
Počet příloh: 1 / listů: elektronicky
Počet svazků: 0
Sp. znak, sk. režim: 84.1, S/5

Poskytnutí informacek žádost doručené dne 11.08.2023, bod 1) - zrušení rozhodnutí o odmítnutí na základě odvolání v autoremeduře

Dne 11.08.2023 obdržel Krajský úřad Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále také krajský úřad nebo povinný subjekt) prostřednictvím datové schránky žádost žadatele dle zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen InfZ), ze dne 11.08.2023, jíž se domáhal poskytnutí následujících informací o stavbě „Domov pro osoby se zdravotním postižením v lokalitě Hradec Králové Roudnička, ul. K Polabinám“ (citace včetně chyb):

„...žádám o doplnění dosud poskytnutých informací o tyto dokumenty:

1. čitelné kopie deníku vrtných prací, který byl povinen vést zhotovitel geologických prací v průběhu jejich provádění a který byl prvotním dokladem pro vypracování závěrečné zprávy o výsledcích geologických prací v souladu s projektem vrtných prací“.

Povinný subjekt zaevidoval žádost pod sp. zn. KUKHK-IZ-73/MSZ/2023, posoudil ji a konstatoval, že se jedná o žádost o informace ve smyslu InfZ, která obsahuje potřebné náležitosti dle ustanovení § 14 InfZ.

O předání požadovaných informací byl požádán věcně příslušný odbor krajského úřadu, a to odbor investic (vizte organizační strukturu krajského úřadu https://www.kr-kralovehradecky.cz/cz/krajsky-urad/organizacni-struktura/organizacni-struktura-krajskeho-uradu-kralovehradeckeho-kraje-147/).

Odbor investic krajského úřadu k bodu 1) žádosti uvedl, že objednatel nedisponuje deníky poddodavatelů generálního dodavatele, jde tedy o informace, které povinný subjekt nemá a ani není povinen je dle zákona mít.

Povinný subjekt proto dle ustanovení § 11b InfZ žádost v této části rozhodnutím ze dne 28.08.2023 odmítl.

Na základě podaného odvolání a nového vyjádření odboru investic povinný subjekt výše uvedené rozhodnutí v autoremeduře zrušil a požadovanou informaci poskytl.

Soubory ke stažení